Alla inlägg under mars 2015

Av Kim Martin - 3 mars 2015 21:02

Haha tydligen är man med på framsidan. Förhoppningsvis är jag med i Malmö också, men det fixar Jag :) kul att se att Malmö jobbar hårt på att göra ett bra arrangemang av det hela. Damhockeyn växer!!

http://www.corren.se/sport/lhc/var-lite-starstrucked-7815962.aspx

En artikel med min målvakts kollega!:) som har utvecklats jätte mycket och har gjort det väldigt bra nu när hon har fått hoppa in. Ibland kommer något bra av det dåliga eller vad man säger :) längtar till första semin och Leksand imorgon!!

Av Kim Martin - 2 mars 2015 21:25

While I am sitting here being injured I have a friend that is in a critical stage. I get updates all the time about how she is doing via a website. She played for UMD and when I played for them she was our equipment manager and off ice trainer. She is such a great person and i really hope she wakes up soon. Please wake up Montana! All my prayers too you.



All UMD alumni, players and staff are writing each other to keep the hope up. We are all thinking about you. Please #wakeup49

https://www.facebook.com/8sideways8/posts/10203956081683117

Av Kim Martin - 1 mars 2015 23:36

Sista dagen i Sthlm tillbringades återigen på ett bra sätt. Pierre och Elin kom på besök. Alltid lika roligt att komma till Sthlm och träffa familj och vänner! På kvällen var det andra dagen av 2 som country 2 country var. Många bra artister som gjorde att 6 timmar gick fort.

På 3 av 7 Lottor som jag fick i födelsedags present så vann jag 30kr. Ganska imponerande tycker jag då man vanligtvis inte vinner!!

Nu säger vi god natt och imorgon bitti är det åter tillbaka till Linköping. Sista natten med mitt Dennis täcke :):)

Ovido - Quiz & Flashcards