Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av Kim Martin - 6 oktober 2014 20:09

snart är allt klart med kläderna som jag gör till kim martin goalie Academy. Allt blev klart idag och nu ska det bara tryckas. Jag längtar så till att se hur det kommer att bli. Men snyggt hoppas jag :) köp gärna och var med och stötta min mv skola. ser verkligen framemot nästa sommar. Ska bli grymt roligt för jag älskar att coacha och lära ut. Glöm inte att ni redan nu kan anmäla er!! Än så länge är sponsorerna Engströms bil, Swedbank och new york legends. Jätte roligt att ni med och stöttar så eleverna kan få bästa möjliga upplevelse!!!

Soon everything is Done w the clothing for kim martin goalie Academy. We Ordered everything today so now we are just waiting for it to get ready. I am so excited for the finished product!:) please buy and support my goalie school!! I am really looking forward to next summer. I really love coaching! Don't forget that you can already sign up for kim martin goalie academy!

Ovido - Quiz & Flashcards