Alla inlägg den 19 september 2013

Av Kim Martin - 19 september 2013 20:55

Upp 6.45 för att åka till hallen och köra företags hockey 7.30-8.30 Sen var d upp och snacka skit med gubbarna medans vi åt frukost i restaurangen! Sedan vidare till gymmet för att köra styrka. Mitt i passet kommer mv tränaren för herrarna och frågar om jag vill gå på is med honom. Hör av mig till tvillingarna från Schweiz och frågar om d vill vara skyttar. Självklart kommer dom:) kör klart fys passet och sen går på is 12.15-13 Hem för att vila lite och äta Lunch innan d var dags att åka tillbaka till hallen vid 15.40 för att coacha u16 killarna. Sen efter d hade vi själva is. Lång dag och d känns skönt att sitta i soffan. Ska ta en vilodag och om foten känns bra på lördag så ska jag springa. Men känner att foten skulle behöva vila lite och jag måste faktiskt skärpa mig och ta mig i kraven och se till att jag inte kör för mycket och är lite smartare. Inte lätt men någon gång kan man väl va lite smart!! Försöka i alla fall!

Up at 6.45 to go and play company hockey 7.30-8.30 After that we had breakfast w the boys. Back to the gym for a workout. In the middle
Of the workout the men's goalie coach asked if I wanted to go on the ice. Messaged the twins from Switzerland to see if they could come and shoot, and of course they did:) finished the workout and went into he ice w him 12.15-13 Home to eat and rest, and back to the rink at 15.40 to coach u16 boys. Then I had ice w the girls!! Very long day and it feels great to lay on the couch :) I am gonna rest tomorrow and if the foot feels good on Saturday I will do my intervals. But right now I feel like my foot needs some rest! I have to be a little smarter and not do too Much but its Hard. Bit hopefully i can learn someday!! I Will try at least!

Ovido - Quiz & Flashcards